Utmaning

Utmaning

Har fått en utmaning av Vitahuset28 , Camilla som går ut på att berätta
8 saker om sig själv, utmana 8 andra bloggare och länka till
den man fick den av.

Så då kör vi då:

1. Jag älskar pyssla i hemmet.
2. Älskar mina hundar.
3. Är rädd för tvestjärtor.
4. Älskar och gå på loppis, fyndar alltid något.
5. Är en soffpotatis med popcorn och film.
6. Jag måste få ordning och reda i hemmet var dag.
7. Vill inte arbeta på arbetet.
8. Dricker mycket vatten.


De som jag vill utmana och vet lite mera om är:

Nettans Blogspot
JennyK
Granströms
Fridasgård
Zelvis
Vita Falkens lantliv

Ni andra som läser får gärna vara med på denna utmaning. 
En kär bild på mina 2 småttingar



Pussen


Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha alltid kul o få veta lite mera om de bakom bloggen!!



Jo mina kuddar frågade du om, jag har ingen öppning utan syr igen dom. Hinner oftast tröttna innan de är dax o tvätta:)

Har klippt långa remsor av tyget, dubbel längd som kudden o 3cm breda, sick sackat kanterna o sytt i en tråd som jag sen dragit i så de veckar sig. Sen nålat på några remsor på tyget o sytt fast. Voila o krussidullet är klart:)

Kram Camilla

2011-03-23 @ 13:44:29
URL: http://www.vitahuset28.blogspot.com
Postat av: Susanne

Tack för utmaningen men tror jag hoppar denna gången. Har redan gjort den;)



Vilka ursöta hundar du har, är det blandras eller?



Kram Susanne

2011-03-23 @ 18:24:10
URL: http://vitafalkenslantliv.blogspot.com/
Postat av: Ulrika

oj, jag missade din utmaning.. :) Ska ta an den och blogga.. :)

2011-04-10 @ 21:32:19
URL: http://gangland.biz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0