Jag är tillbaka

Äntligen har man ork och sitta på trästolen med sin dator & även blogga till lite då o då.
Ni har säkert saknat mig?, månne man tro det?
Säkert?

Man fick en släng av skitsjukan som inte är så lämpligt för mig då man förlorar så mycket vätska.
Jag som är njurtransplanterad är i riskzonen. Så jag lyckades undvika sjukhusbesök och infå dropp, vilket e vanligt när jag blir magsjuk.
Peppar peppar ta i trä´t att jag håller mig frisk ett bra tag till.
Nog om det!
Nu ska vi gå till det roliga.

Äntligen börjar det ske grejer i hallen. Igår flytspacklade vi en del av tamburen, då det var nivåskillnad på golven i tambur och hall.
Dessutom så har vi börjat tapetsera lite igår på en kort vägg.
Låt er se ett smakprov, bilden är inte det bästa..
 
Vad säger ni tittare?
Jag gillar den, den är vit och svagt mönstrat. Så som jag vill ha, vitt!!!

Ikväll hoppas jag min gubbe har ork så vi kan tapetsera klart i rummet och påbörja golvet, lägga tarkett och klinkers.
O sen blir det inredning, har målat våran skohylla från brunt till vitt. Vitt? Ja rummet ska flööda i vitt.

Min kära lilla syster har fått en son för ett par veckor. gud så söt han är, blond såsom min lillasyster är.
Jag måste snart bege mig uppåt 20 mil för se min gudsons lillebror.
Jag satte mig och sydde ett litet lapptäcke med disneyfigurer och skickade upp per brev.
Lillen blev glad sa min syster.
Enkelt men fint. (klicka på bilden om ni vill förstora)
Jag fick en utmaning av Camilla . Snart ska jag utmana er andra.
Blir i veckan. Så akta er..

Pussen

Kommentarer
Postat av: lena lindberg

Tapeten såg riktigt snygg ut, det kommer att bli jättefint när det blir klart.Lapptäcket till beben var suveränt fint du är verkligen duktig.Ha.d:-)Kram.

2011-03-21 @ 16:02:27
Postat av: Susanne

Tapeten ser jättefin ut, ska bli kul att få se helheten sen:)

Stackare som varit magsjuk, urk!!! Skönt att vara på bättringsvägen.



Kram Susanne

2011-03-22 @ 21:46:46
URL: http://www.vitafalkenslantliv.blogspot.com/
Postat av: nettan

gillar din blogg och saknar alltid hehe. puss

2011-03-22 @ 22:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0