Kyliga fredag

Att det inte närmar sig vår ens.
Vintern har stannat länge hos oss, tillräckligt länge. Snön och vintern började redan i slutet av november förra året.
Tror många liksom jag blev chockade att snön vräkte ner o stannade hos hela julen/nyår.

Vårblomster i affärer ger oss tecken på vår när kylan o viss snö biter på.
Vår vår kom till oss med solsken och värme, låt vintergäcken blomma.. Då är våren hos oss kommen.
Mina tyghjärtan har blivit poppisar bland familj o vänner och även utomstående, sålde ut ett par stycken på Tradera.
Skitkul.
Dessa 2 sydde jag igår kväll när gubben stod i hallen och spacklade..


Imorgon lördag så har åter Karlssons auktioner sin trånga populära LOPPIS, vilket betyder att jag MÅSTE DIT!
Fynda på, jag ska knuffas, slå ner och vara tuff nog. Akta er ni andra!

Önskar er alla en riktigt skön sista februari helg.

Pussen

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Då kanske vi ses i morgon då!

2011-02-25 @ 07:33:01
URL: http://zelvis.bloggplatsen.se
Postat av: Sophia

Kanonfina hjärtan!!



Ja den gamla Anna är såå vacker tycker jag.



Hoppas du fyndar på loppiset..lovely.

/kram Sophia

2011-02-25 @ 09:34:27
URL: http://needy-shabbycheap.blogspot.com
Postat av: camilla

Hej vilka fina hjärtan, förstår att de är poppis :)



Hoppas du fyndar massor på loppis, vässa armbågarna!

Kram Camilla

2011-02-25 @ 14:48:52
URL: http://www.vitahuset28.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0