The showerroom

Badrummet eller rättare sagt duschrummet blev klart precis till Nyåret.
Sen var det lilla sista kvar såsom målning av tack och tätning och taklampa.

Varför jag skriver duschrum? - Det e ju korrekt då det inte längre är ett badrum numera, då det bara är en dusch i rummet.
Tidigare var det badkar.

Jag som älskar att ligga och njuta i varm vatten, får dock nu stå duscha tills vi sätter igång med ett badrum i källarvåningen.
Då ska vi även få en toalett också. Vi har för närvarande bara en. Vilket funkar bra det med.
badrum
duschen är bara den frostade glasskivan.
   

ett budskap om morgnarna får en och glädjas.



Tvätta händerna


Våra nästkommande projekt vi småpratar om är att sätta igång med hallen, riva befintliga garderoberna och en liten vägg för att öppna upp tambur-hallen, vi har en liten tambur man kliver in i först från ytterdörren och därefter kommer hallen.
Trångt o stå där o klä på sig när källartrappan står bakom ryggen.
Eller sätta igång med köket.
Det lär nog bli hallen först.


Pussen

Kommentarer
Postat av: Ida Ö

Så fint ni gjort. Nu MÅSTE jag bara komma ner och hälsa på:=)

2011-01-15 @ 19:03:22
Postat av: Jinna

Rätt fint! Helt i min smak, faktiskt. Fan, flesta bögar har bra smak än heterokillar! :D

2011-01-17 @ 23:41:40
URL: http://www.jinna.se
Postat av: Cilla F

Vad snyggt det blivit!

SNART kommer jag ner. :D

2011-01-20 @ 10:20:00
Postat av: Anneli

så snygg har ni renoverat i toa/dusch,ljus o glad färg!!!

2011-01-31 @ 08:42:06
Postat av: lena lindberg

Det blev jätte fräscht,skillnad mot det andra.Kul att se sedan hur hallen blir.Kramen.

2011-02-27 @ 15:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0