Årets trångaste loppis

Gud vilken rolig äventyr jag hade igår. LOVE IT!!

Först stod vi i kö framför en grind. Folk kom, kön vinglade lång... Grindarna öppnades. Vi sprang, fortarare o fortare. In genom en liten dörröppning och folk tryckte på och attans vad de knuffades och man blev klämd i dörröppningen.
Vi alla ville in..
Vart ska jag gå?
Knuffade för att komma dit jag ville gå med min stora SHOPPING påse. Tog vad jag kunde. FOlk svor, jag svor. "Den ska jag ha", snabb får man va.

Fyndade ihop en del, fast mer kunde jag få ihop om inte föräldrarna låtit sina barn vakta grejer som ens föräldrar låter ban göra.
Barn som passar möbler och stora högar. vänder blicken bort o nån hand som försöker känna, ta en grej. Ungen skriker NEEEJ, den e min. Rör inte..

Ah försvarlös unge tänkte jag, men jag låter ungen va och försöker va en snäll farbror och inte ta något från den hutlösa högen..

LÄNGTAR till nästa loppis, den roliga loppisen som Karlssons flyttfirma i TRELLEBORG ordnar och ordnat..
Hoppas till sommaren och även innan.

Kolla in dagens fynd bara 100KR för allt detta.
FYND 

Stolen tänkte jag måla shabby vitt och klä in sitsen i grå ullpäls.
Spegeln i svart funderar jag på sprejmåla vitt..
Vad sägs?

Pussen

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men shit vilka fynd!! För så lite pengar!! Bara älskar stolen, den kommer bli sååå snygg vit.

Ha de gott

kram Camilla

2011-01-30 @ 21:06:23
URL: http://www.vitahuset28.blogspot.com
Postat av: elinleticia

Du är sannerligen en fyndare! Får jag följa med nästa gång!

2011-02-01 @ 12:19:13
URL: http://agador.blogg.se/
Postat av: Fredde

Elin. Så klart du får.

Håll utkik till nästa gång det anordnas

2011-02-01 @ 14:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0