Dagens fynd

Efter frukosten så sa jag till min sambo att jag kör ut o kolla lite på loppis om finns nåt man kan måla o snygga till härhemma.
Gubben min håller på o river en vägg i hallen, då vill man inte vara där så mycket o andas in allt damm.

Kolla in mitt fynd för 120 KR
 

Stolen tänkte jag måla självfallet vitt och sen klä in den i snyggt tyg.
Liksom med kryddhyllan ska den vara vit.
Mandelmusslorformarna tänkte jag platta till o snygga till med något och lyktan hänga där ute till sommaren.
Har så mycket man vill pyssla.
Jag fick pröjsa för det som var billigt o prutat.
En del ställen e hutlöst dyra. Hur man än försöker pruta så skakar de på huvet.
Då e det bara o köra därifrån o visa de ryggen.

Nu måste jag fortsätta med pysslandet.
Trevlig lördag

Pussen

Kommentarer
Postat av: nettan

spännande.. du har underbara smak i allo.. hehe.. men mest spännande hur huset kommer att se ut sen.. :D:D pussar

2011-02-06 @ 11:04:48
Postat av: elinleticia

blir spännande att se allting klart....

2011-02-06 @ 23:19:47
URL: http://agador.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0