önskar er alla

Måste önskar er alla mina kära bloggare en riktigt Glad Påsk.

Jag vet inte om jag hinner sitta o blogga i påsk, så därför önskar jag er det här och nu.
Ät många ägg & dessutom massa godisar som kan finnas i äggen.

Vi kommer fira lite påsk med god mat på långfredagen & på själva påskafton så ska jag och min gubbe (sambo) ut och äta på restaurang, (det har han nämligen sagt till mig)
Jag ser verkligen framemot det.
Övrig tid ska vi ägna åt trädgården & kolonin som ligger några hundra meter från vårt hem.
(kolonin köpte vi för några år sedan när vi bodde i lägenhet i Malmö, sen hittade vi detta hus som lustigt nog ligger nära kolonin, Trelleborg)

Nä vill visa mina kycklingar som spräckt ur sina ägg. Så sööta. Eller hur?



Glad påsk mina söta bloggvänner.

glöm ej att det snart blir en tävling här.
Håll utkik!!

PUSSEN


Kommentarer
Postat av: Mimmi♥

En riktigt myyyysig påskhelg hoppas jag att du får!

Själv blir det mys helg med vänner å familj, tid att umgås å så klart ÄTA en massa!



Kramen ♥ Mimmi

2011-04-20 @ 19:06:18
URL: http://zinkochvitating.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0