Lite vårpyssel på min lediga dag

I mitt lilla "shabbyroom" som jag brukar kalla det har jag lite pyssel och en del av mia underbara things.
Min sambo bara himlar med ögonen eller klappar händerna på öronen så fort jag nämner "sha....byy".

Men han gillar inredningen och det vita trots ordet "Shabby".
 Dessutom så kan han inte säga ifrån när jag måste ha lite pyssel saker hemma, såsom man loppar billigt eller köper nytt och skapar fram med sin fantasi eller man snor andras kreativa förmåga till det härliga skapandes.

Här har vi mitt lilla pelarbord som var brunt tidigare som jag sprejmålade (
dock inte riktigt nöjd, ska målas för hand så småningom).
 Rummet är inte det finaste, men sambon gått med på loppa en gammaldags smidjesäng, så vi kan ha det som gästrum också tillsammans med min farmors gungstol som jag hoppas få ta hem i helgen från mitt föräldrarhem.
Så kan jag få detta rum betydligt mer Shabbigare.
 VI har ett stort gästrum i källaren, det är bra o ha fler gästrum.


På detta bord pyntar jag lite olika efter humör, årstid, högtider.
 Det är det första man ser när man kommer in i detta lilla "mitt" rum.



Det kommer fler bloggningar och bilder.
Häng bara på nu.
Jag blir extra glad om ni skriver ett inlägg, vad som ´helst, hur ni mår, känner er eller er kommande idér eller tips.

Pussen

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hejsan åhhh så mycket fint de stod på det bordet. Bara ääääslkar shabby o massa samlade saker på ett ställe :)

Gillar kupan på fot o den snygga tavlan i bakgrunden.



Ha en toppenhelg

Kram kram Camilla

2011-04-08 @ 11:36:53
URL: http://www.vitahuset28.blogspot.com
Postat av: Sophia

Halloj!



Förstår att du är supernöjd med "tradera-hyllan"..

Vissa saker SKA man bara ha!



Jättemysigt verkligen :)

Ha en fin helg du med, kram Sophia

2011-04-08 @ 12:28:59
URL: http://needy-shabbycheap.blogspot.com
Postat av: nettan

du har alltid mysiga och fina smak!!! gillar sånt du skriver och visar bilder::DD att följa din intresse för saker, inredningen.. det är så spännande att se huset senare.. :DD: Puss

2011-04-08 @ 16:08:09
Postat av: Ulrika

Underbart bord... Snart kommer det många loppis när det börjar bli varmare ute. Då ska jag nog se om jag hittar ett likadant bort .. Njut av våren! Kram

2011-04-10 @ 21:30:53
URL: http://gangland.biz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0