Kommer och går

Jag bloggar inte var dag, men det kommer inlägg då och då, kanske fler samma dag.

Äntligen är det helg igen och så är man ledig måndag, så helgen blir längre för mig, dessutom så kommer nästkommande helg snabbare för mig. Då jag är ledig på fredag nästa vecka.
Gud vad skönt!

Valborgfirande imorgon blir väl lite grill på våran nya gasol-grill med glaslucka. Blir spännande och testa denna.
vi tyckte det är enkalst och billigare med gasol än med kol. Tänk er man fyller en grill med halv påse kol, massa pengar som ryker upp.

Nog om detta. Vi ska gå till mina projekt som jag påbörjat igen efter en viss tids uppehåll.


Målning.
  

Jag kom med på bild. Jag använde inte världens bästa kamera, hade bara mobilen med mig nere i källaren.
Mitt lilla målarrum, föredetta pannrum, som med tiden ska bli tvättstuga.

Här ser ni stolar, skåp, fåtölj, ja en hel del. Allt är bara grundmålat.
En del ska säljas och några ska sparas.

Jag får önska er tittare & mina bloggvänner en riktigt skön valborgs-firande.

Pussen

( Glöm inte hålla er här, snart kommer tävlingen som jag nämnde, jag har inte glömt!!)


Kommentarer
Postat av: nettan

mysmys med valborg.. ge mig bloddadress sen då.. :P inte nöjd här?? puss

2011-04-29 @ 08:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0