Kära helg

Äntligen är det helg för mig från och med idag, fredaag.

Ni har säkert märkt att jag inte skrivit något på sistone.
Vi hade fullt upp med hallen och jag hade verkligen fullt upp med inredningen.  Då hade jag ingen tid och sitta och blogga.
Kika gärna in i hallen. Ni minns väl hur hallen såg ut? Inte? Bläddra tillbaka till "Ett projekt kan ta sin tid".
Nu har jag äntligen fått det vitt, vitt och inredningen i vitt. Dock är golven i ljusgrå klinkers och andra delen ektarkett.
                                        
Bilderna är klickbara så ni kan se de i större format.
Stolen kanske ni minns?
Ovan stolen hänger en hylla som jag fyndade lite dyrt på Tradera. Det var ett måste ha.
Så jag nämner inte priset, för ni lär tycka jag e tokig..


Vid sidan om inredningen så sydde jag en del tyghjärtan som auktioneras ut på Tradera.
En del spar jag till mig själv.
Pussen

Kommentarer
Postat av: Ida Ö

Wow vad fint hallen blivit nu! Känns mer välkommande nu efter ni renoverat hallen.. Kram Ida

2011-04-10 @ 18:37:03
Postat av: lena lindberg

Det blev verkligen skillnad i hallen, jätte fräscht.Nu måste vi få komma och se den live.Ha det gott i ditt skapande.Kram Lena:-)

2011-04-13 @ 14:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0